Friday, June 25, 2010

Video Gaduh (18SG)

Assalamualaikum. Aku baru je amek video ni kat youtube. Aksi2 die memang ganas. Anda yg berumur 18 tahun ke bawah memerlukan ibu bapa untuk menontonnye. Dan kepada ibu2 yang mengandung, anda dinasihatkan supaya tidak menonton video ni, takut nnt baby lahir pra matang. Hehe...kepada yg sesiapa yg sakit perut juge,anda dinasihatkan tidak menonton video ni kerana perut anda akan bertambah sakit sepanjang menonton video ini. Nk tengok jugak? Tengok jela, lantak korang la...layan...



Haha...kan aku da ckp. Sape yg sakit perut tu msti bertambah nyer sakit tu. Yg x sakit prut pn boley sakit. Haha...
Video 2 diupload oleh MBB (Marilah Berbaik Baik). Sume video yg die upload mmg lawak gile...!!

Salam...

1 comment:

nas said...

huhu..nseb bek 18sg..kalo 18sx...nayaa...ehehhee