Tuesday, June 22, 2010

Spain 2-0 Honduras

Assalamualaikum. Aku tulis blog ni sejurus selepas perlawanan antara Spain dngn Honduras. Ni first time aku tulis pasal World Cup kat blog aku. Aku pn x tau nape aku x tulis psl world cup sblm ni. Tngk ramai yg tulis pasal WC aku pn nk tulis gak la.haha...

reaksi selepas menjaringkan gol pertama

Match telah berlansung di Ellis Park Stadium, Johannesburg. David Villa telah menjaringkan 2 gol yg cantek untuk match ni tapi telah mensia siakan peluang utk jaringan hattrik apabila sepakan penaltinya tersasar ke sebelah kanan pintu gol. What ashamed!!! Persembahan Torres juga mengecewakan utk match ni apabila gagal menemui peyudah dan terlepas beberapa peluang utk menjaringkan gol. Ditukar dengan Mata pada minit ke 70.


Sergio Ramos sangat menyerlah dlm match ni

Pape pn Spain telah memberikan persembahan yg mantap. Berbeza dngn perlawanan menentang Switzerland pada perlawanan pertama.

p/s: torres, jangan tinggalkan liverpool ye...

No comments: