Friday, June 4, 2010

Logo Kejayaan Zionis Dalam PC Anda!!

Assalamualaikum. Baru2 ni aku ade borak2 ngan abang aku. Pastu die tanye aku "wei Alip, ko tau tak ade lambang Israel dalam laptop?" Lambang Israel dalam laptop? Kat mane? Pastu die tunjuk kat aku kat mane lambang Israel tu tersorok. Bile die bukak je file tu keluar la gambar ni....

Astaghfirullahhalazim....lambang zionis dalam laptop aku?? Macam mane la gambar ni bole ade dlm laptop aku? Aku rase tak ramai yang tahu pasal bende ni. Aku bgtau korang mcm mane nak cari lambang ni kat dalam PC korang. Bile da jumpe nnt harap delete la ye dari PC korang.

Go to my computer/computer
Go to local disk (c) 
Go to program files
Go to microsoft office
Go to media
Go to CAGCAT10
Select J0285926 (open with paint or microsoft office picture manager)

Da jumpe? Harap korang tolong sebarkan pasal bende ni ye kat kawan2 korang...

salam....

p/s: aku da delete da file tu pas tulis entri ni...

11 comments:

Miro Armyrule said...

dah delete dah..uhuhuhuhu

arek said...

sudah buang..

Sinar Ayat Kursi

TMUkmkd said...

heh benda ni dah lama antara sedar atau tidak :D
tu yang ternampak.. tak nampak belum tahu lagi :D

Aliff Nasir said...

ntah2 banyk lagi gmbar2 mcm ni kat dlm pc...
kte je yg x tau...

Encik Sparkle said...

SubhanAllah maklumat yang penting nie..perlu disebar dan dihebahkan..

Bert said...

aku dah delete dah..alhamdulillah, bersihkan pc anda dari anasir2 zionis

nas said...

nice...erm...xjmpe pown.....xjmpe media...huhu..try balik..

Aliff Nasir said...

try balik...
msti jumpe nyer...

meddaus90 said...

ek eleh..delete bnde ni pon,,
kalo perangai cam israel buat ape..haha

tp ka taw ape mksd 9 lilin tu??

afiq said...

ada banyak lagi..if boleh..tolong2 la sebarkan..tq..

C:\Program Files\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\J0287415.WMF

C:\Program Files\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\SY01462_.WMF

C:\Program Files\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\SY01491_.WMF

C:\ProgramFiles\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\J0228823.WMF

C:\ProgramFiles\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\J0216600.WMF

C:\ProgramFiles\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\J0212299.wmf

C:\ProgramFiles\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\BD00116_.wmf

C:\ProgramFiles\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\BD07761_.wmf

afiq said...

untuk pengguna window 7 =

C:\Program Files (x86)