Monday, June 21, 2010

Aku Dapat $500,000,00!!!

Assalamualaikum! Haha...lambat update blog. Sori ye pembace2 dan follower2 setia sekalian (takde pn sebenarnye..kehkeh). Yahoo...!! aku dapat $500,000,00!!! Aku kaya! Haha...bestnye. Bole beli Kereta BMW M3 sebijik. Tak caye? tengok gmbar kat bawah ni sebagai bukti...



Haa....skang da caye blom? Jangan la caye sbb aku tipu je. Mane la ade orang senang2 bagi duit banyk tu. Gile ke ape? Korang penah dapat email cmni? Kalo korang dpt jangn la caye. Aku pn tak tau ape motif diorng bg email cmni. Aku tak penah pn reply email tu. Banyak kot aku dpt email mcm kat atas tu. Sume dtg dari sender yg laen, tp content lbey kurang same je.Diorg mintak name penuh, alamat, pekerjaan, negara asal, no. tepon ngn umur. Ape motif diorg ek send email cmni? Nk tipu kte ke? Takde pulak die mintak no akaun bank. Pelik, pelik...

Salam...

No comments: