Saturday, June 19, 2010

1st Time Kene Tag!

Assalamualaikum! 1st time dpt reward!! yahoo!! Thanks la kat adam si kotak kosong sbb bg reward ni kat aku...terharu gile,haha!

Ok! skang time menjawab soalan lak!

1. Apa nama blog dan kenapa letak nama itu?
Name blog The Beautifool Tragedy. Aku pilih name tu sbb bunyi cam sedap je...hehe

2. Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?
aliffnasir.blogspot.com , bersempena dengan name aku, Muhammad Aliff bin Muhammad Nasir. aliff nasir tu name aku kat facebook. search la ye! hehe

3. Apa method dalam penulisan anda?
aku ske tulis ape yg aku rse menarik. aku jarang tulis psal diri aku. aku ni jenis yg ske kongsi2 maklumat

4. Penah terasa nak hapuskan blog?? Sebab musababnya?
takde, baru je wat kot blog ni,takkan la nk hapuskan lak...

5. Pernah ahli keluarga baca blog anda?
adek beradek je yg penah bace...

6. Apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik?
haha, aku tak kesah pn ape orang laen nk ckp psal blog aku. terpulang kpd diri masing2 nk menilai sesebuah blog tu...

7. Bila blog anda diberanakkan?
28 may 2010 (baru je lg)

8. Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
ntah la..hehe...

9. Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah?
bangge, sbb blog aku jd bualan orang...

10. Sepuluh orang yang seterusnya bakal di TAG. Jawab bila rasa free-free ye 
ni random je aku pilih...
dr tukiman           

4 comments:

Anonymous said...

nanti ejum try siapkan..thnx

Anonymous said...

dah jawab tag ni kat sini http://qhairul-nizam.blogspot.com/2010/06/ejam-dapat-anugerah.html

Atika Ramlan said...

tq ya..klu semapt,i'll reply

Aliff Nasir said...

ok...
no problem la..