Saturday, July 3, 2010

Signboard Yang Disalah Tafsir

Assalamualaikum. Huh, da 2 hr x update...aku sbnrnye da balik jengka da. Sem ni aku kene duduk kat luar. Sepatutnye sem ni aku duduk kat dlm kolej lg, tp disebabkn pengambilan pelajar baru yg terlampau ramai ditambah pula dengan pelajar dari kolej alamanda yg kene pindah ke jengka, budak2 batch aku terpakse la duduk luar. Da la Unit Perwakilan Kolej bgtau lmbat pasal kene duduk kat lua. Terpakse la carik umah sewa last minit. Nasib baek ade lg umah kosong, kalo x kene pasang kemah sendiri la jawabnyer...

Ok2, da ckup aku membebel. Aku nk tunjuk kat korang satu gambar yg aku jumpa kat google td...


Hahahaha...korang faham x gambar kat atas tu?? Sigboard2 kat atas tu sbnarnye menceritakan sesuatu...hehe...

p/s: signboard memerli di kuantan...klik sini...



5 comments:

hakimu90 said...

haha memang kelakar

Anonymous said...

hahaa..xley bla..

najihah said...

kelucahan kegabanan..HOHO

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tersirat dalam tersurat..

=)

Cik Bucken said...

totally hilarious!!haha.
mature content=P