Sunday, July 11, 2010

Buff Ke 2!!

Assalamualaikum. Ini juz entri ringkas. Aku nk cerita tentang buff kedua yg aku baru dpt. Da xde idea da nk post pasal ape. So, aku cerita jela pasal nuff ek. Pagi td aku bangun tros cek kat nuff. Aku klik kat earnings, aku tengok buff kedua muncul. Buff kedua aku ialah Celcom Broadband World Cup LB. Bertambah murah rezeki aku, thanks nuffy!

klik utk tumbesaran tulang temulang

Aku sebenarnye plik gak cmne aku bley dpt buff ni. Traffic aku utk mggu ni xde la bnyk sngt pn. Aku skang ni jarang on9 sbb aku baru je masuk sem baru. Nk fokus kat study...hehe....

sket je kn...

Ok, tu je yg aku nk cerita....

salam...


8 comments:

@jura said...

tahniah..maintain traffic k!^__^

emieysandra said...

tahniah, emiey pun dh dpt 2BE..dulu xthu ape-ape sal nuffnang ni..

~_^

senandung semalam said...

cngrate agian..
hahaaaa

Aliff Nasir said...

tq2!
hehe....

Fontonk said...

kau uitm ke?

Aliff Nasir said...

aah...
aku kat uitm...

perondajaketbiru74 said...

bro buffered bukan kira traffic byk mana.....bc entri gua pasal nk dapat buffered...

arek said...

sama la kita..

Buffered Earnings